Szkolenie z druków

Szkolenie z poligrafii w marketingu.


Poligrafia jest bardzo ważnym narzędziem komunikacji dla marketingu. Rozejrzyj się uważnie,

a odkryjesz, że towarzyszy Ci cały czas. Tak bardzo się z nią zżyliśmy, że nawet jej nie zauważamy. Spójrz więc jeszcze raz i zobacz jak wiele funkcji pełni i jak bardzo jest uniwersalna.


Współczesna poligrafia stwarza wyjątkowe możliwość wyróżnienia się. Druk dzisiaj zaskakuje nie tylko precyzyjnością i kolorem, może błyszczeć, świecić i mienić się, może zaskakiwać fakturą i zapachem, stwarza możliwość jednocześnie masowej produkcji i personalizacji. Co ważne nowoczesne techniki druku połączone z kreatywnością pozwalają na taki kontakt z klientem i wywołanie takich emocji, jakich Internet nigdy nie dostarczy.


Przyjdź na szkolenie i naucz się jak wykorzystać poligrafię w marketingu. Profesjonalne szkolenie, na którym dzielę się wieloletnim doświadczeniem w pracy producenta BTL i printów, ale też przedstawiam najnowsze materiały i techniki. Zajęcia o wyjątkowo praktycznym charakterze, dużo inspirujących materiałów. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?


  • Nauczysz się, jak profesjonalnie zarządzać produkcjami printowymi. Będziesz je prowadził sprawniej i taniej.
  • Szkolenie jest z podstawowej i niezbędnej wiedzy na temat takich produkcji. Krok po kroku od określenia potrzeby, przez dobranie materiałów i technik, zaplanowanie procesu i wycenienie go, aż po odbiór produkcji.
  • Dużo materiałów, przykładów  z  realizacji różnych projektów, wzorników, gotowych rozwiązań, najnowsze materiały i wzorniki z różnych drukarni i firm związanych z poligrafią. 
  • Nauczysz się tworzyć  profesjonalne  zapytania, zlecenia oraz  harmonogramy produkcji.


  Plan szkolenia


I Wstęp:

1. Co to jest poligrafiia? 

2. Dlaczego poligrafia jest tak potrzebna?

3. Krótko o ścieżce pracy od pomysłu do realizacji.

  

I Druk małych formatów:

1. Materiały,

2. Techniki druku,

3. Uszlachetnienia,

4. Prace introligatorskie.


II Druk wielkoformatowy: 

1. Materiały,

2. Techniki druku.


III Materiały POS.


IV Słownik pojęć potrzebnych.


IV Proces produkcji  w praktyce:

1. Wycena,

2. Planowanie i harmonogram,

3. Zamówienie,

4. Produkcja,

5. Reklamacja – jak uniknąć błędów i niedomówień, co robić jeśli coś nie wyjdzie.


V Przykłady ciekawych produkcji.




Cena szkolenia indywidualnego w Warszawie 890 PLN brutto.

Zainteresowanych szkoleniem proszę o zgłoszenie pisemne iwona(a)batest.pl lub kontakt telefoniczny tel. 507143607