Poligrafia jest bardzo ważnym narzędziem komunikacji dla marketingu. Rozejrzyj się uważnie,
a odkryjesz, że towarzyszy Ci cały czas. Tak bardzo się z nią zżyliśmy, że nawet jej nie zauważamy. Spójrz więc jeszcze raz i zobacz jak wiele funkcji pełni i jak bardzo jest uniwersalna.
Współczesna poligrafia stwarza wyjątkowe możliwość wyróżnienia się. Druk dzisiaj zaskakuje nie tylko precyzyjnością i kolorem, może błyszczeć, świecić i mienić się, może zaskakiwać fakturą i zapachem, stwarza możliwość jednocześnie masowej produkcji i personalizacji. Co ważne nowoczesne techniki druku połączone z kreatywnością pozwalają na taki kontakt z klientem i wywołanie takich emocji, jakich Internet nigdy nie dostarczy.
Przyjdź na szkolenie i naucz się jak wykorzystać poligrafię w marketingu. Profesjonalne szkolenie, na którym dzielę się wieloletnim doświadczeniem w pracy producenta BTL i printów, ale też przedstawiam najnowsze materiały i techniki. Zajęcia o wyjątkowo praktycznym charakterze, dużo inspirujących materiałów.
Plan szkolenia
I Wstęp:
1. Co to jest poligrafiia?
2. Dlaczego poligrafia jest tak potrzebna?
3. Krótko o ścieżce pracy od pomysłu do realizacji.
I Druk małych formatów:
1. Materiały,
2. Techniki druku,
3. Uszlachetnienia,
4. Prace introligatorskie.
II Druk wielkoformatowy:
1. Materiały,
2. Techniki druku.
III Materiały POS.
IV Słownik pojęć potrzebnych.
IV Proces produkcji w praktyce:
1. Wycena,
2. Planowanie i harmonogram,
3. Zamówienie,
4. Produkcja,
5. Reklamacja – jak uniknąć błędów i niedomówień, co robić jeśli coś nie wyjdzie.
V Przykłady ciekawych produkcji.
Obserwuj mnie w mediach społecznościowych.
Dowiesz się pierwszy o nowych artykułach, szkoleniach polecanych książkach.